Support hulpvragers

We helpen je graag met onze video's, tips en veel gestelde vragen. Zo vind je vlot je weg in de tools.

  • Het klantenportaal voor hulpvragers enerzijds is de meest eenvoudige omgeving om een vacature voor vrijwilligers (= vrijwilligersteam / tijdslot) aan te maken. Sommige hulpvragers hebben geen toegang tot het klantenportaal en werken enkel met het adminportaal. Indien wenselijk kan je toegang tot het klantenportaal aanvragen via socialehulpverlening@rodekruis.be.
  • Het adminportaal anderzijds is uitgebreider dan het klantenportaal en daardoor iets minder intuïtief voor het aanmaken van vacatures. Sommige hulpvragers hebben geen toegang tot het adminportaal en werken enkel met het klantenportaal. Indien wenselijk kan je toegang tot het adminportaal vragen via socialehulpverlening@rodekruis.be.

Hulpvragers die toegang hebben tot zowel het adminportaal als het klantenportaal kunnen rechts boven in hun account wisselen tussen de portalen door respectievelijk op ‘Admin’ of ‘Klant’ te klikken.

Adminportaal: de video's hieronder tonen je hoe het systeem werkt

Snel naar de juiste video via deze links:

 Aanmaken van een vrijwilligersteam & gekende vrijwilligers uitnodigen

Hoe kan ik het aantal vrijwilligers van een vrijwilligersteam wijzigen?

Hoe kan ik een vrijwilligersteam verwijderen?

Hoe kan ik de shifturen wijzigen?

Wat moet ik doen als ik te veel vrijwilligers heb gepland?

Hoe kan ik een e mail melding instellen voor een inschrijving of annulatie in mijn planning?

Hoe kan ik zelf een vrijwilliger uitnodigen?

Een extra werkplek toevoegen

Nog een andere vraag?

Neem gerust contact met ons op via socialehulpverlening@rodekruis.be