Delhaize en Rode Kruis slaan handen in elkaar: ga op Donor Date

Net als zoveel dingen is ook doneren leuker met z'n twee. Dat vormt de basis van de Donor Date campagne die Delhaize lanceert. Als structurele partner van Rode Kruis-Vlaanderen wil Delhaize haar klanten en medewerkers activeren om bloed of plasma te geven. En dat doet de supermarktketen nu - aan de start van de zomer - om de traditioneel moeilijkere vakantiemaanden te overbruggen.
Doe mee
De focus van de actie ligt op simpelweg even tijd vrijmaken om samen iets goeds te doen voor je medemens. Want ook tijdens de zomer is het noodzakelijk om te blijven geven voor elkaar.
Maatschappelijke betrokkenheid
Bovendien helpt Delhaize niet alleen onze bloed- en plasmavoorraad op peil te houden. De maatschappelijke betrokkenheid van onze nationale partner gaat nog verder. Zo schonk de supermarktketen vorig jaar al 1 miljoen euro om de werking in de overstroomde gebieden in België te ondersteunen. En ook dit jaar voorziet Ahold Delhaize 1 miljoen euro om Oekraïense vluchtelingen te helpen.