Op naar een Bloedserieus eindresultaat!

03/12/15

Op 13 oktober werd in Kortrijk het startschot gegeven voor een nieuwe actie van Bloedserieus. Bijna 3 maanden en 6.356 bloedzakken verder stevent de Bloedserieus-trein af op een nieuw succes.

Voorgaande jaren eindigde Bloedserieus begin december. Dit jaar staan er nog 2 bloedinzamelingen in het Antwerpse voor deur: op 8 en 10 december kan je bloed geven op de Universiteit Antwerpen. Op 11 december kan je in terecht op een unieke locatie: de Beursschouwburg in Brussel. Na die inzameling valt het doek over de eerste editie van Bloedserieus dit academiejaar.

Nu al een dikke dankjewel aan donoren en vrijwilligers die meehielpen aan alweer een geslaagde editie! Ook de sponsors maken van Bloedserieus een succes: dankzij hen krijgen de bloedgevende studenten een goedgevulde goodiebag mee en kunnen ze deelnemen aan verschillende wedstrijden.

Wil je nog langskomen op een van de laatste Bloedserieus-inzamelingen? Of benieuwd naar hoe zo'n inzameling voor en door studenten eruit ziet? Ontdek alle info en sfeerbeelden op www.bloedserieus.be.

 


Verwante items

  • ​Herinner je je nog hoe we deze zomer alle A, B en O's lieten verdwijnen? Met de Missing Type campagne schudden we de Vlaming op een originele manier wakker over het belang van bloedgroepen. Dat vond ook de jury van de Kortom Communicatieprijs: Missing Type is een van de genomineerden! Niet alleen…

    Lees meer...
  • In juli 2007 heeft An Luyten een vrije dag die helemaal anders loopt dan gepland. Vanuit haar woonplaats Antwerpen vertrekt ze in de namiddag met de wagen. Aan een kruispunt in het midden van het stadscentrum neemt ze een afslag naar links, maar moet plots het rempedaal induwen omdat een stroom…

    Lees meer...
  • Maar liefst 150 organisaties en bedrijven lieten de A’s, O’s en B’s uit hun naam of logo verdwijnen in het kader van de Missing Type-campagne die vorige week opgestart werd. Heel wat mensen deden hetzelfde op social media. Een ongelooflijk mooie ondersteuning van deze campagne!  De bedoeling van…

    Lees meer...

Deel dit nieuws:

Op de hoogte blijven? Schrijf je in op onze nieuwsbrief: