Coördinator wervingsactie

Op basis van een concrete vraag ga je aan de slag. Je bedenkt een campagne en bepaalt een doelgroep. Je werkt samen met andere vrijwilligers om zoveel mogelijk mensen uit de doelgroep te bereiken – via folders, brieven en affiches of via sociale media.
Je brieft de gelegenheidsmedewerkers die helpen met de campagne, en je ondersteunt hen op het terrein. Je volgt de resultaten, waardoor een volgende campagne nog succesvoller wordt.

 

Je profiel

  • je voelt je aangesproken om dergelijke campagnes op te zetten en te coördineren
  • je neemt initiatief, toont creativiteit, zet middelen doelgericht in
  • je bent sociaal vaardig en communicatief

Iets voor jou?

Contacteer ons. Aarzel niet: jij maakt het verschil! 

 

  • Er is nog ontbrekende of foutieve informatie

    Verzenden

Een wervingsactie uit het Hart !

Andries heeft vanavond een overleg met de verantwoordelijke Bloed. Zij wil voor de bloedinzameling van eind volgende maand zoveel mogelijk mensen uit de buurt bereiken.

 

Andries doet een aantal voorstellen. Een uitnodiging huis-aan-huis, een ‘bring-a-friend’ campagne, flyeren aan de ingang van het shoppingcenter, …

 

Samen stellen ze een folder op, en Andries neemt contact met het winkelcentrum. Op een koopzondag zijn de winkeliers bereid de folder bij elke verkoop mee te geven.

 

Andries zorgt nog voor een infostand, en de campagne kan starten!

220

Vrijwilligers in Gent

10 150

Bloed- en plasmagevers in Gent

1000

Cursisten per jaar